mandag den 20. oktober 2008

Halv marathon i 2009


Jeg har gået og leget lidt med tanken om at gennemføre et halv marathon. Egentligt allerede et par uger siden jeg fik den idé, at til næste år vil jeg gennem føre et halvmarathon, men nu er det officielt:
JEG VIL GENNEMFØRE ET HALV MARATHON I 2009 !

Se nu er det på bloggen - det forpligter. Jeg vil finde mig et godt løb at deltage i. Hvilket det bliver er ikke besluttet endnu. Jeg har dog tænkt lidt på broløbet ( i maj måned ).... nærmere info følger.

Faktisk skulle jeg have været i centeret efter job og bytte nogle gaver samt pakke til Tysklandsturen tirs/onsdag, men jeg orkede det ikke. Har sovet dårligt i nat - og havde helt hovedpine bare af træthed. Nu har jeg sovet et par timer, og besluttet mig for at pakke i morgen tidlig.

Ingen kommentarer: