onsdag den 22. oktober 2008

Morgenløb - Guten Morgen




Idag stod jeg tidligt op for at morgenløbe inden et kundemøde i Tyskland. Raskt trav i 31 minutter. Det har nok været knapt 5 km. DEJLIIIGT!!
Sikken god fornemmelse resten af dagen :-)

Der findes B-mennesker og A-mennesker, siges der. Jeg hører til den kategori, der elsker at sove.... hyggesove er skøøønt - især om morgenen. Alligevel har jeg en drøm eller illusion om, at jeg en dag kommer til at morgenløbe - gerne 2-3 gange om ugen. Hmmn.

At jeg kom op i morges og ud at løbe skyldes ene og alene at

1. jeg havde lavet en aftale

2. det er "løbe-onsdag" - og pga mødet i Tyskland ville jeg ellers have være forhindret

3. når først jeg er kommet op VED jeg jo godt det er lækkert - jeg kan jo rent faktisk godt lide duften af ny frisk dag.

Ingen kommentarer: