søndag den 19. oktober 2008

yeeha... jeg har fået en Ipod

Fantastisk dag.
Gennemført mit første 10 km løb på en god tid. ( ikke at jeg ikke har løbet 10 km før - jeg har jo gennemført E-løbet på 13,3 km ) men dette var mit første 10 km. Og jeg er nu ved at finde frem til at godt løbe tempo. Samtidig med at jeg har opnået den bedste min/km + km/t tid som jo selvfølgelig allerede er indført i mit excel ark. (smil)
Så var der den her forsinkede fødselsdags gave, fra søster og fam. på Sjælland, som jeg fik hentet på posthuset igår. Og som jeg ikke lige havde fået åbnet.
Der var en lille sød pink Ipod - som kan hjælpe med træning - så hastigheden kan komme højere op.
JUBIIIII - det er den bedste gave ever. Tak sister.

og det var mit første blog-indlæg. Nu har jeg også prøvet det.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

hey D!

Fed blog og fed gave, SUPER ide :-)

Kærlig hilsen
Birthe