onsdag den 29. oktober 2008

Løbe-onsdag

Det er jo løbe-onsdag, endnu engang blev jeg holdt til ilden af vedholdende kolleger. Dvs vi var kun 3 ialt idag. 2 fyre og så mig. De løb nu også fra mig i spurten på den sidste km.

Vi var alle enige om at tage en hurtig let rute idag - så det blev til 5,5 km (forbi alderdoms-hjemmet - jeg bliver så træt hver gang jeg løber den vej - he he )

Ruten var vores "begynder rute" her i foråret/sommer - og første jeg har løbet denne rute i et par måneder eller mere. Nu kunne det mærkes hvilke fremskridt, jeg har gjort. Selv uden tidstagning var det tydeligt, at der var en mærkbar forbedring.

Vi nåede i mål på firmaet lige inden skumringen ( det bliver da bare tidligt mørkt nu!) og lige nøjagtig inden en kæmpe mørk regn/hagl byge satte ind.

Så var det jeg kom til at tænke på det engelske udtryk. It is raining cats and dogs......

Ingen kommentarer: