søndag den 3. maj 2009

Gang i benene...



Efter jeg havde haft hviledag igår og omhyggeligt prikket hul på mine vabler fandt jeg idag de gamle gamle løbesko frem... og jeg mærkede intet overhovedet til vablerne.



Vejret var perfekt løbevejr -ikke for koldt - ikke for varmt. En lille bitte smule smusk regn.



Det mærkes ikke inde i skoven. Bladene dækker nu ret tæt og giver ly.



6,87 km. på 46 min. Dvs jeg kappede endnu et par minutter af min tid - og gå-pauserne var på det minimale. Jamen hvis det bliver ved med at gå fremad i dette tempo kan jeg vist ikke klage.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det ender jo med at du løber fra din moderlige "konkurrent" :-D

Knus
B

Miss Book-Island sagde ...

Hey B.
det skulle det også meget gerne ende med. Tal om motivationsfaktor nummer 1. hihi - ikke helt klar på at tage udfordringen op endnu.

knus D.