lørdag den 9. maj 2009

Øm ....på den gode måde

Idag lørdag kan jeg i den grad mærke torsdagens træning - jeg ved jo ikke helt med sikkerhed om det skyldes den afløsende Pilates-instruktør eller om jeg kan takke Stram op/Step timen for det. Jeg hælder nok mest det det sidste. Øm er jeg i hvertfald idag i baller og lår og det var jeg i den grad i går også. Men som nævnt i overskriften, så er det ømhed på den gode måde.

På dagens løbetur glemte jeg at holde øje med min tid - men ca 45-50 minutter blev det til. Det blev også idag tid for gå-pauser. Ser frem til når jeg kan løbe de knap 7 km uden "pauser"



Blå himmel og træer i blomst. Jeg modstod fristelsen for lige at nappe en lille gren. Ku' ellers have pyntet i en lille vase.

En and - et vandløb - en kondiløber med Nokia-mobil-kamera.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Smukt :-D
Dejligt at kunne mærke sin krop - på den gode måde........

Knus
B

Miss Book-Island sagde ...

Hey B.

Ja dejligt - og så kan man da mærke det giver noget. Sjovt nok er det altid anden dagen, der er værst.

Knus D.