fredag den 1. maj 2009

Jeg har fået vabler...


Egenligt er det jo positivt, at jeg kan løbe så meget, at jeg overhovedet er i stand til at få vabler. Men det skyldes jo nok mest de nye løbesko. Der er så meget hold i dem, at på indersiden af hver hæl har jeg fået mig et par stykker. Av!
Jeg havde sat mig for, at jeg ville løbe så meget som muligt i dag og mindske antal af gå-stops. Det lykkedes til dels også. Desuden skar jeg et par minutter af min 6,87 km rute så jeg idag kom ned på 48 minutter - og ikke 50 minutter som uret har vist de sidste gange.


Når jeg sætter de tider ind i ovenstående formel får jeg en løbetid på 8,59 km/t. Det er det mest langsomme jeg har løbet til dato - og der er noget at arbejde med så grundformen kommer på plads og jeg kan begynde at få noget hurtighed i benene.


5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Man skal jo starte et sted og det lyder til at du er på rette vej :-)

Få fat i nået hælplaster fra Compeed, det er SÅ godt og vi har det altid på lager til vores "ekspeditioner".....

Knus
B

MrsBaloui sagde ...

Kom du afsted i dag?

Det var i hvert fald en fantastisk dag at løbe på ;)

Anonym sagde ...

Hey jeg har fået selskab som kommentator herinde - FEDT! :-D

Miss Book-Island sagde ...

Hey Newyorkerbyheart.

1) Godt tip med Compeed, tror evt jeg skal have købt mig et lille lager ...

2) Jeps kan se du har fået selskab, er det ikke fantastisk?

Knus D.

Miss Book-Island sagde ...

Hej Mrs Baloui,
velkommen herinde på min blog og 1000 tak for din kommentar.

Nej, jeg kom desværre ikke til Lillebælt HM. Fik jo hold i ryggen start januar - og det tog lige lidt længere tid at komme mig over det end jeg kunne have forestillet mig.

Og der gik fæl lang tid inden jeg ville indse det realistiske i at jeg ikke kunne deltage.

Nå, men nu er jeg ihvertfald kommet godt i gang med træningen igen.

Noget med at du skulle deltage i et løb idag søndag? Hvis ja, håber jeg du havde et rigtigt godt løb.

Hilsen Ms Book-Island