torsdag den 7. maj 2009

Pilates + Stram op/Step

1 x Lektion PILATES


idag var med afløser instruktør. Ikke så dårligt - meget godt ind i mellem at prøve en ny instruktør. Øvelserne var anderledes - ligesom mere dybdegående og koncentrerede. Dvs vi nåede heller ikke så mange forskelligartede øvelser -men det gjorde nu heller ikke noget. Pilates er meget anlagt på at have den rette teknik - og jeg synes det er ret givende at få forklaret teknikken på forskellige måder. Hver instruktør ( jeg har prøvet 3 ialt indtil videre) har jo sin indgangsvinkel og fortolkning. Endnu et par brikker er faldet på plads i mit Pilates-puslespil.


1 x Lektion STRAM OP

For første gang i år (siden mit hold i ryggen i januar) følte jeg mig klar til en step/stram op time. Det gik vist også ok. Næsten halvdelen af timen foregik på step-bænken... det var herligt - jeg er på hold igen!!

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hvor dejligt at få flere af pilates-puslebrikkerne til at falde på plads, det er jo nok at ta' af :-)

Knus
B

Miss Book-Island sagde ...

Hey B.

Ja der er rigtig mange. Det er et af de store.

Jeg er blot ved at samle rammen. Der er et stort hul i midten der skal fyldes ud er jeg bange for.


Knus D.