lørdag den 10. januar 2009

"Back" in business


Efter et par dages sygemelding, div. øvelser, varme omslag og ialt 3 besøg hos fysioterapeut (næste besøg først igen om 14 dg) er jeg næsten ved at være på banen igen. Ryggen er fortsat øm - og jeg bliver let træt i ryggen - men det er absolut fremgang, der er til at tage og føle på. Idag var jeg på crosstrainer i fitnesscenteret - det var dejligt at få pulsen op igen. Træning på crosstrainer var anbefalet af fys. bl.a. pga de gode roterende bevægelser.
Ca. 40 minutter blev det til - med moderat belastning.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

40 minutter er jo helt vildt!!! Så langt kommer jeg vist aldrig, det blev kun til knap 20 minutter, men jeg er glad :-D

Godt at læse at du er på benene igen.

Knus
B
PS: Du gik glip af nogle virkelig LÆKRE kiks og CHOKOLADECREME....

Miss Book-Island sagde ...

Hey B.
Som jeg skrev var det også med moderat belastning - ville ikke risikere nogen overbelastning.

Har næsten fortrudt at min næse (læs mave) gik glip af dine LÆKRE kiks m chokocreme.

kh D.