mandag den 19. januar 2009

http://www.lobdigsund.dk/Tilmelding/

Idag har jeg tilmeldt mig kampagnen "Løb Dig Sund".
Det er et løbetræningsprogram, der kører over 10 uger med opstart den 09. februar, hvor den første træningsplan for kommende uge tilsendes pr. email. Man skal indrapportere sin træningsindsats og konceptet (som er gratis ved hurtig tilmelding) lover, at man er i form efter de 10 uger.
Man (B.T.) udfordrer venner og kolleger - og kan følge sine egne forbedringer via indrapporteringerne - det lyder lidt sjovt, synes jeg.
Idet jeg var med i Eremitage-løbet 2008 har initiativ tagerne bag dette projekt (som jo nok også gerne vil sælge noget løbetøj) haft min e-mail adr.

Løbetræningsprogrammet loves tilpasset den enkelte, motionist såvel som elite-løber.

Se selv mere på linket
http://www.lobdigsund.dk/Tilmelding/

Jeg har taget imod udfordringen ...og venter nu blot på min opstartsmail... og på at ryggen snart er OK igen.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hey D!

Det lyder da som et godt tiltag, det bliver spændende at følge.....

Knus
B

Miss Book-Island sagde ...

Hey B,
ja det gør da så.

Knus D.