søndag den 18. januar 2009

Rundt om Lyngby Sø/ster

Jamen havde jo lavet løbe-aftalen med søster INDEN min session med træningsvejleder i fredags. Derfor løb jeg/vi rundt om Lyngby søen idag. 5 km - 32 min.
Benene var tunge - og jeg måtte ned og gå få meter et par gange. Jeg havde lidt mine betænkeligheder, fordi jeg kunne mærke ryggen. Samtidig var jeg meget fokuseret på smerten i højre balle, idet jeg jo nu vidste, at den kom oppe fra ryggen. Hmmn. Men det var en smuk tur og anstrengelserne værd.
- Desuden var det jo kun en lile tur.
- Og det var på blødt sti-underlag.
- Og INGEN asfalt!
- Samtidig HAR jeg lavet mine maveøvelser igår ...OG idag.
Ja .... og det fortsætter jeg med. For jeg glæder mig til jeg er flyvende igen!





2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hvor der det nogle flotte billeder!
Du skal nok komme stærkt igen :-)

Knus
B

Miss Book-Island sagde ...

Hey B.
Tak for opmuntringen.
Knus D.