tirsdag den 6. januar 2009

Sendt til tælling!


"Akut hold i ryggen....kan forårsages af at blinke forkert med det ene øje"; sagde min fysioterapeut. Jo tak det fandt jeg ud af i morges.
Min "træning" idag har bestået af varme omslag og forsigtige vip med knæ fra side til side (få centimeters udsving) liggende på ryggen, samt gåtur til hhv læge, apotek og fys.
Løb det næste stykke tid er forbudt på asfalt og lign. hårdt underlag. Crosstrainer derimod var anbefalelsesværdigt (venter liiiige et par dage) - og en god nats søvn (jo tak - kom med den) . Nu står den foreløbig på pain-killers og fast rutefart til fys. Øv altså ....imorgen onsdag skulle der med kolleger startes seriøst på træning til halvmarathon. Det må udsættes lidt for mit vedkommende - heldigvis lang tid til 02. maj.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Ej men kæreste D dog, hvad har du dog rodet dig ud i??? Skal jeg komme og hjælpe dig med noget? Du må endelig sige til - LOV MIG DET!

Hvis du får brug for "hesten", så ved du jo hvor den står..........den er gratis og til fri afbenyttelse. Men jeg advarer dig, den er vanedannende og man kommer til at svede :-D

Giv lyd fra dig, måske du skal have sådan en computer du kan blinke af og at den så skriver.....

Stort KNUS
B