tirsdag den 31. marts 2009

35 min CT


Taget i betragtning af at jeg ikke havde overskud overhovedet er det faktisk lidt af en bedrift, at jeg idag kan skrive 35 crosstrainer/"løbe"-minutter på mit løberegnskab.

Desuden vidste jeg, at hvis jeg IKKE kom afsted ville min dårlige samvittighed totalt overmande mig. Min fornuft sagde også, at bare jeg kom ud af døren så var det værste overstået (nogle gange taler min fornuft ikke højt nok). Samtidig vidste jeg også, at jeg bagefter ville have det SÅ godt.

Mit mål om at opnå en score på 100% i denne uges trænings-minutter på LøbDigSund vejede også pænt meget.

Dagens træning:

35 min CT

(gennemførte ikke mit PROGRAM idag idet jeg kørte det igennem igår - men tog nogle af rygøvelserne derfra foruden mave )

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Min fornuft skal nogle gange råbe - i en megafon - og alligevel kan jeg overhøre det...........men jeg ved også, at jeg får det så meget bedre hvis bare jeg har lavet et eller andet :-)

KNus
B

Miss Book-Island sagde ...

Hey B.

hihi - ja, den kære fornuft - den har det hårdt nogle gange.

Knus D.