torsdag den 5. marts 2009

Pilates øvet & 44 min CT



6 minutter på Crosstrainer

1 x Lektion Pilates øvet

38 minutter på Crosstrainer

Pilates blev krydret med lidt bold idag - ikke meget - blot et par øvelser eller 3. Jeg synes det er sjovt - også underholdende og man får sig også et lille grin, for det er til tider noget svært lige at tumle bolden.

Jeg har jo fået mig en bold (til låns - 1000 tak B.)

Ærgerligt må jeg dog indrømme at det er mest som fodskammel, jeg har brugt den indtil videre. hmmn. Men efter dagens lektion har jeg et par friske øvelser i erindringen, så burde det ikke være nogen undskyldning for lige at få den brugt aktivt. Det giver nemlig ekstra - det kan jeg mærke.

På crosstraineren, jeg benytter i fitness centeret er modstanden/sværhedsgraden opdelt i 12 levels. Jeg befinder mig bedst ved at bevæge mig mellem level 4 til 6. På level 4 kan jeg spurte med lethed og holde en rigtig god hastighed. Det plejer jeg så lige at variere med level 5 og 6.

Idag var jeg lige et minuts tid oppe på level 9. Prøvede lidt interval. Pyh - der var modstand!

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Men sikke en fodskammel ;o)

Det lyder godt, sikke en form du kommer i......

Knus
B

Miss Book-Island sagde ...

Hey B.

Åh det er dejligt du er hjemme igen. Har savnet dine små kommentarer.

Knus D.