torsdag den 26. marts 2009

Pilates & 32 min CT



1 x Lektion PILATES øvet
32 minutter på CROSSTRAINER

Efterhånden længe siden jeg har haft lejlighed til en lektion Pilates i fitness centeret. Det føltes derfor næsten som at komme hjem at få en lektion idag.
Afsluttede på crosstraineren. Målet var minimum 25 minutter. Men skulle så lige have 5 minutter mere så jeg kunne få 30 = et pænt rundt tal - og den anbefalede daglige mindstedosis. Så tog jeg et minut mere... men kunne jo ikke slutte på et ulige antal så blev nødt til at tage et minut mere...det blev 7 ekstra minutter ( 25+7) man er vel lidt OCD!
Og én motivationsfaktor kan vel være lige så god som en anden.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det er skønt at høre at du er blevet så glad for pilates :-)

Knus
B

Miss Book-Island sagde ...

Jamen det er jeg. Det troede jeg heller ikke jeg ville blive lige i starten. Mit største problem er nok bare lige tiden....
knus D.