tirsdag den 24. marts 2009

45 min CT

Young Woman at Gym



Jeg er lidt stolt af mig selv... kom i fitness centeret igen idag: 45 minutter på crosstrainer.

Med Ipod i ørerne flød det næsten af sig selv... de første ca. 20 minutter skal der dog kæmpes lidt synes jeg, derefter flyder det. Desuden er det altid lidt af en sejr, når maskinen løber ud pr. automatik ved 25 minutter og der så kan startes på nyt frisk minut-antal. Jeg nåede op på 20 minutter i andet sæt idag - inden jeg kørte træt i det.

Desuden fik jeg bestilt en tid med træningsvejleder til på fredag kl 17. Så kan jeg komme igang med at træne ryggen på maskinerne i centeret. Det må vist være tid for det nu. Jeg skal videre kan jeg mærke.

(foto fra www.picapp.com )

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Super flot! Jeg kan stadig ikke forstå at du kan være på den i SÅ lang tid :-)

Knus
B

Miss Book-Island sagde ...

Hey B.
Det er jo næsten som en løbetur for mig.
Knus D.