torsdag den 26. februar 2009

Crosstrainer-Pilates-Crosstrainer




  • 10 minutter på crosstrainer - derefter
  • 1 x lektion PILATES (øvet) - efterfulgt af
  • 35 minutter på crosstrainer

Dette Pilates hold om torsdagen er jeg begyndt at nyde helt vildt. Jeg synes, vi når gennem rimeligt mange forskelligartede øvelser... og nu er jeg begyndt at finde en rytme i det. Dvs jeg får jo også mere og mere erfaring/øvelse. Det falder lidt lettere for mig at få øvelser/vejrtrækning/spænding de rette steder til at gå op i en højere enhed.

Har jeg fortalt, at timen afsluttes med afslapning under tæppe - liggende på måtten med lukkede øjne - behagelig musik rislende for ørerne og tankerne kan flyde frit - i de små 5 minutter det står på. Ja, man får fornyet energi.
Denne fornyede energi blev brugt på crosstraineren - 35 minutter.
Idag huskede jeg at få min Ipod med - så jeg kunne høre musik samtidigt.
Jeg vil indskrive de ialt 45 minutter, som jeg var på crosstrainer som løb på løbdigsund.dk. Jeps lidt snyd, ve' det godt. Det emne har jeg berørt tidl. Det er projektets 3. uge vi er midt i. Satser på, at jeg må begynde at løbe rigtigt inden de 10 uger er forløbet.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hvor er det dejligt at høre at du begynder at nyde din pilatestræning og afslapningen bagefter er næsten lige så vigtig som selve træningen. Det er vigtigt for musklerne at de lærer at slappe af....
Det er en dejlig fornemmelse når man kan mærke at øvelser og vejrtrækning begynder at gå op i en højere enhed!

Knus
B

Miss Book-Island sagde ...

Hey B.
ja skulle da bare være startet noget før. Sikke mange Pilates timer jeg er gået glip af. Men på den anden side er der jo kommet noget POSITIVT ud af mit hold i ryggen.

Knus D.