mandag den 2. februar 2009

Pilates

View of a woman practicing yoga
View of a woman practicing yoga


Min anden Pilates lektion i fitness centeret.
Idet jeg fik ondt i ryggen af min første lektion sidste mandag .. selvom jeg næsten ikke havde lavet noget, synes jeg selv.. passede jeg ekstra godt på idag.

Og så lukkede jeg de grå ældre damer ude fra mit synsfelt (ups der var et par alderdomshærgede ældre herrer på holdet idag også) forsøgte at ignorere de kunne mere end jeg - alt imens jeg samtidig forsøgte at få styr på mine øvelser og drømme mig bedre steder hen. Flotte pics jeg har fundet, ikk ?

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hey D!

Der ville jeg gerne lave pilates! :-D

Det er ikke så lige til, at holde styr på øvelser, vejrtrækning, trække muskler sammen det rigtige sted osv.............men det kommer med tiden (håber jeg stadig *S*)

Knus
B

Miss Book-Island sagde ...

Hey B,
ja gu' er der så meget man skal kunne. Ved ikke om jeg nogensinde lærer at beherske det. Men jeg øver mig :- )
Knus D.