torsdag den 5. februar 2009

Pilates .... øvet !
























Efter min tid hos fysioterapeuten idag.. hvor jeg fik varme, samt masseret den højre balle ;-) ... fortsatte jeg i fitness centeret, hvor jeg havde booket mig på holdet Pilates ØVET. Må sige at der ikke var meget forskel (om nogen) i selve undervisningen på dette ØVEDE hold og BASIS holdet mandag formiddag. Den væsentligste forskel er nok, at aldersgennemsnittet på holddeltagerne er noget lavere her torsdag sen eftermiddag end mandag formiddag.

Fysioterapeuten sagde i øvrigt det var MEGET vigtigt at starte langsomt/nænsomt op efter influenza fordi man kunne blive meget træt... Jo tak men det giver næsten sig selv. Der er IKKE meget ekstra energi at give ud af.

Løbe må jeg forsat ikke.. det kommer helt an på smerten i ballen. Jeg må nok heller hænge i med nogle flere Pilates/stabilitetsøvelser inden jeg starter løb.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Så må jeg nok også hellere ligge langsomt ud, når jeg engang kommer mig over lungebetændelsen........nu er tålmodighed jo ikke min stærke side :-)

Knus
B

Miss Book-Island sagde ...

Hey B.
ja du må føle dig frem.. med tålmod. Gå endeligt ikke for hurtigt til værks.
Håber snart lungebetændelsen slipper sig tag. God bedring.
Knus D.