søndag den 1. februar 2009

... svag..

har været fraværende - sorry. Har haft influenza siden i tirsdags. I går aftes skete der bedring - nu har jeg fået stemmen tilbage.. og kræfterne er også så småt ved at indfinde sig igen. Er snart ved at være lidt bekymret for min kondition + form til halvmarathon. Først ryggen så influenza ! Har ikke haft kræfter til mine daglige genoptræning/stabilitetsøvelser.

Jeg vil så gerne være stærk ... men føler mig svag. Satser på jeg snart kommer stærkt tilbage.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Åhhh, hvor jeg kan følge dig!! Jeg kan heller ikke træne og er ved at blive lettere panisk + jeg savner det!

Med min lungebetændelse, varer det ihvert fald 1 uge endnu inden jeg tør træde på crosstraineren, stod det til din bror, skulle jeg nok vente endnu længere *S* Nu må vi se.....

Knus
B

Miss Book-Island sagde ...

Hey B.
ja vi er nogle skrog.
kh D.