torsdag den 12. februar 2009

... lidt snyd..

Jeg har tidligere blogget om projekt "LØB DIG SUND" - se evt mit tidl. indlæg her

Jeg kan jo ikke løbe pt - men starten er jo gået
- dette er uge 1 ud af 10 uger... Så jeg har snydt lidt.

Man skal indrapportere sin træningsindsats - og det omhandler KUN løb!
Jeg har fået mit program ..jeg forventer IKKE at fuldføre .. for denne første uge og det lyder som følger:

Træningsform / Minutter
Let løb : 60 minutter
Moderat løb : 30 minutter
Hårdt løb: 6 minutter
Extrem løb : 0 minutter


Det skal så efter eget valg fordeles ud på de 7 ugedage.
Mandag, tirsdag og onsdag har jeg indrapporteret "træningsfri"

-mens idag torsdag har jeg indrapporteret de 20 minutter, jeg havde på cross traineren.

Lidt snyd .. ja... jeg indrømmer det gerne.

Men det dufter da lidt af løb!

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ja, ja lidt snyd er ok ;-)

Måske du bare kan gå i rask tempo i stedet for? Kan du det??

Vi er begyndt at gå, nå ja det er kun 2 gange, men det er da en start. Vi har jo nogle helt vidunderlige stisystemer (har vi fundet ud af) her i området, så i dag har vi gået i 1 time. Det er skønt og efter sigende mere fedtforbrændende end at løbe, fordi man ved at gå (i rask tempo) tærer på fedtdepoter. Så det er faktisk en "win win situation" :-D

Knus
B

Miss Book-Island sagde ...

Hey B.
glæder mig I er begyndt at trave lidt. Det lyder spændende med de sti-systemer. Det kan jo blive ny rute hver gang?

Jo jeg kan godt gå... mærker dog ømhed efter en længere tur.

Men det tager jeg med. Det er dejligt at gå tur.

kh D.