fredag den 27. februar 2009

Crosstrainer 40 min.

Rebæk strand fra tidl. på måneden - en dejlig søndagsgåtur

40 minutter på crosstrainer:

Det er det nærmeste jeg kommer på en løbetur lige pt. Jeg savner i den grad den friske luft og at man hele tiden oplever noget, når man løber i naturen. Nogen synes det er kedeligt at løbe - men der er da hele tiden noget nyt at kigge på.... og når man kommer i så go' form, at der kan abstraheres fra tunge ben + manglende luft er det ren NYDELSE. Man bliver afhængig!

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg må melde mig på holdet der synes at det er uendelig kedeligt at løbe - men min form er absolut heller IKKE god!
Tilgengæld har Hr. J og jeg fundet glæden ved at gå, i går gik vi 1 time i nogenlunde rask gang (det som jeg synes er rask gang) og det er dejligt, naturen nydes på en hel anden måde :-)

God søndag

Knus
B
- som har 3 års fødselsdag i dag.....

Miss Book-Island sagde ...

Hey B. Tillykke med blog-fødselsdagen - håber du fandt en måde at fejre det på :-)
Glæder mig meget over, at I har fundet glæden ved en gåtur.
Det er dejligt at komme ud og svinge med armene og indsnuse den friske luft.... og ja .. man oplever.

knus D.