torsdag den 12. februar 2009

Pilates.. øvet! - Nu med bold / Crosstrainer




Pilates var lidt sjovere i dag end tidligere. Der indgik en BOLD... og jeg fik ROS af instruktøren da timen var slut. Hun synes hun kunne se at det gik bedre og at jeg kunne mere end hun havde set før. Det er da positivt :- ) Især efter, at jeg virkelig har haft en øm ryg i den forgangne uge samt nærmest helt havde afskrevet nogensinde at blive ok igen.

Endnu engang måtte jeg stå over igår ved kollegernes onsdagsløbetur - og det endda på en (perfekt løbe)dag hvor solen skinnede fra blå himmel og perfekt temperatur lige over frysepunktet.

Måske havde jeg besluttet på forhånd, at jeg ville afslutte turen i fitness dk på cross traineren. Men opløftet af rosen snuppede jeg 20 minutter på apparatet. Det var så dejligt at få pulsen op. Det gode er at jeg ikke kan mærke ryggen mens jeg står på cross traineren.


2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Husk mig lige på det med den bold, når vi ses engang. Du kan jo ligeså godt bruge den, når vi ikke gør det :-)

Knus
B

Miss Book-Island sagde ...

Hey B.
Det vil jeg prøve at huske...tusind tak for lån på forhånd.
Knus D.